N’ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic aquí.

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


Fitxa del llibre

5%
Comunicar i marcar la diferència

Comunicar i marcar la diferència

Testimonis de joves periodistes valencianes

Autor/a: Josep Lluís Gómez Mompart / Dolors Palau Sampío / Adolfo Carratalá Simón / Rafael Miralles Lucena
Editor: Universitat de València
Col·lecció: Encuadres
13,78 € 14,50 €
Estoc: Sí

  Termini de lliurament estimat:

24-72h

Seguretat GPSR Dades contacte de seguretat GPSR
Dades de l'article
ISBN:
978-84-9134-543-5
EAN:
9788491345435
Data:
19/2/2020
Idioma:
català
Format:
rústica
Mides:
210x140 mm
Pàgines:
244
Matèria:
Comunicació
Any:
2020
Pes:
300 gr
Sinopsi
Comunicar i marcar la diferència. El mercat condemna les dones periodistes, una de les professions més feminitzades, a pitjors condicions de treball i més dificultats de progressió professional que els seus companys d'ofici. A partir d'aquesta constatació, els testimonis en primera persona de 30 periodistes titulades per la Universitat de València palesen les dificultats que pateixen per a accedir a les empreses de comunicació, particularment als àmbits de més prestigi i poder. Quines barreres troben per a exercir la professió? Els mitjans, són receptius, valoren i reconeixen les maneres de les dones d'observar les realitats i de contar-les? Cal reivindicar un estil i una manera femenina d'exercir les tasques comunicatives? Les estructures organitzatives de les empreses i els discursos dominants dels mitjans, segueixen perpetuant percepcions i esquemes dominants del passat?El mercado condena las mujeres periodistas, una de las profesiones más feminizadas, a peores condiciones de trabajo y más dificultados de progresión profesional que sus compañeros de oficio. A partir de esta constatación, los testigos en primera persona de 30 periodistas tituladas por la Universitat de València patentizan las dificultades que sufren para acceder a las empresas de comunicación, particularmente a los ámbitos de más prestigio y poder. ¿Qué barreras encuentran para ejercer la profesión? ¿Los medios, son receptivos, valoran y reconocen las maneras de las mujeres de observar las realidades y de contarlas? Hay que reivindicar un estilo y una manera femenina de ejercer las tareas comunicativas? ¿Las estructuras organizativas de las empresas y los discursos dominantes de los medios, siguen perpetuando percepciones y esquemas dominantes del pasado?
ISBN:
978-84-9134-543-5
EAN:
9788491345435
Data:
19/2/2020
Idioma:
català
Format:
rústica
Mides:
210x140 mm
Pàgines:
244
Matèria:
Comunicació
Any:
2020
Pes:
300 gr
Et podria interessar

Tomás Miranda Alonso
Universitat de València
Disp. Fabricant
   5,99 €
Mª Josep Cuenca Ordinyana
Universitat de València
Estoc: Sí
14,50 €    13,78 €
- 5 %
Francisco Donat Colomer
Universitat de València
Estoc: Sí
18,50 €    17,58 €
- 5 %
Casadei, Alberto
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Tomás Miranda Alonso
Universitat de València
Disponible al editor
10,00 €    9,50 €
- 5 %
Ramon Lapiedra Civera
Universitat de València
Estoc: Sí
14,50 €    13,78 €
- 5 %
Mª del Carmen Agulló Díaz
Universitat de València
Estoc: Sí
12,00 €    11,40 €
- 5 %
Casadei, Alberto
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Ferran Carbó Aguilar
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Borja Flors García
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
María Gómez Rodrigo
Universitat de València
Estoc: Sí
16,00 €    15,20 €
- 5 %
Tomás Miranda Alonso
Universitat de València
Disponible al editor
10,00 €    9,50 €
- 5 %
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant