N’ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic aquí.

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


Fitxa del llibre

El discurso turístico de guerra y su traducción al alemán

El discurso turístico de guerra y su traducción al alemán

Los folletos sobre la Ruta de Guerra del Norte (1938)

Autor/a: Valdenebro Arenas, Marta
Editor: Universitat de València
Col·lecció: IULMA MONOGRAPHS
14,50 €
Estoc: No
Seguretat GPSR Dades contacte de seguretat GPSR
Dades de l'article
ISBN:
978-84-1118-407-6
EAN:
9788411184076
Data:
12/7/2024
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
150x230 mm
Pàgines:
188
Matèria:
Traducció
Any:
2024
Pes:
270 gr
BIC:
Sinopsi
El discurso turístico de guerra y su traducción al alemán. Existe un vacío evidente en lo que se refiere a las investigaciones sobre traducción turística del periodo previo al boom turístico de los años sesenta. Sin embargo, entre 1928 y mediados de los años cincuenta, España vivió toda una revolución turística, incluso durante la Guerra Civil, cuando se convertiría en pionera del "turismo de guerra" o "turismo político". Para comprender mejor este fenómeno, se han estudiado los folletos turísticos del Servicio Nacional de Turismo (1938-1939) y la labor de promoción turística realizada por la institución análoga del bando sublevado (1936-1939). Puesto que no se han realizado investigaciones similares que se ocupen del contexto comunicativo institucional, el objetivo principal ha sido explorar el sistema de valores y, con ello, la ideología del discurso turístico oficial en esa época convulsa de nuestra historia.Hi ha un buit evident en allò que es refereix a les investigacions sobre traducció turística del període previ al boom turístic dels anys seixanta. Tanmateix, entre 1928 i mitjan dècada dels cinquanta, Espanya va viure tota una revolució turística, fins i tot durant la Guerra Civil, quan va esdevenir pionera del "turisme de guerra" o "turisme polític". Per a comprendre millor aquest fenomen, s'han estudiat els fullets turístics del Servei Nacional de Turisme (1938-1939) i la tasca de promoció turística realitzada per la institució anàloga del bàndol insurrecte (1936-1939). Com que no hi ha investigacions semblants que s'ocupen del context comunicatiu institucional, l'objectiu principal ha estat explorar el sistema de valors i, consegüentment, la ideologia del discurs turístic oficial en aquesta època convulsa de la nostra història.
ISBN:
978-84-1118-407-6
EAN:
9788411184076
Data:
12/7/2024
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
150x230 mm
Pàgines:
188
Matèria:
Traducció
Any:
2024
Pes:
270 gr
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant