N’ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic aquí.

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


Fitxa del llibre

5%
Sociología de la cultura en la Era digital

Sociología de la cultura en la Era digital

Herramientas para el análisis de las dinámicas culturales del siglo XXI

Autor/a: Juan Pecourt Gracia / Joaquim Rius Ulldemolins
Editor: Universitat de València
Col·lecció: Cultura & Sociedad Digital
20,90 € 22,00 €
Estoc: Sí

  Termini de lliurament estimat:

24-72h

Seguretat GPSR Dades contacte de seguretat GPSR
Dades de l'article
ISBN:
978-84-9134-856-6
EAN:
9788491348566
Data:
7/9/2021
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
230x150 mm
Pàgines:
476
Matèria:
Sociologia
Any:
2021
Pes:
630 gr
Sinopsi
Sociología de la cultura en la Era digital. La cultura es un fenómeno muy dinámico, cambiante y sujeto a múltiples interpretaciones. Esto provoca que, en muchas ocasiones, las afirmaciones y los debates sobre la cultura tengan un carácter ambiguo y confuso. En este sentido, las ciencias sociales han desarrollado teorías y nociones que pretenden aclarar los límites y contenidos del concepto de cultura y las relaciones con los ámbitos social, económico o político. Asimismo, las relaciones entre la cultura y la sociedad tampoco son estables y han cambiado de forma considerable desde los primeros análisis de las ciencias sociales en el siglo XIX hasta la actualidad. Por lo tanto, es necesario establecer las diferentes etapas y características que marcan los usos y las interpretaciones sociales de la cultura. El presente libro pretende ser una introducción a la compleja cuestión del papel de la cultura en la sociedad contemporánea. Para ello, se analizan las principales transformaciones en el consumo y las prácticas culturales en la era digital, proporcionando al lector las teorías, conceptos y estudios de caso necesarios para comprender las dinámicas culturales y creativas en su pluralidad, desde la alta cultura característica de la modernidad hasta los fenómenos virales de internet.La cultura és un fenomen molt dinàmic, canviant i subjecte a múltiples interpretacions. Això provoca que, sovint, les afirmacions i els debats sobre la cultura tinguen un caràcter ambigu i confús. En aquest sentit, les ciències socials han desenvolupat teories i nocions que pretenen aclarir els límits i continguts del concepte de cultura i les relacions amb els àmbits social, econòmic o polític. Així mateix, les relacions entre la cultura i la societat tampoc són estables i han canviat de manera considerable des de les primeres anàlisis de les ciències socials en el segle XIX fins a l'actualitat. Per tant, és necessari establir les diferents etapes i característiques que marquen els usos i les interpretacions socials de la cultura. Aquest llibre pretén ser una introducció a la complexa qüestió del paper de la cultura en la societat contemporània, per a la qual cosa s'analitzen les principals transformacions en el consum i les pràctiques culturals en l'era digital, proporcionant al lector les teories, conceptes i estudis de cas necessaris per a comprendre les dinàmiques culturals i creatives en la seua pluralitat, des de l'alta cultura característica de la modernitat fins als fenòmens virals d'internet.
ISBN:
978-84-9134-856-6
EAN:
9788491348566
Data:
7/9/2021
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
230x150 mm
Pàgines:
476
Matèria:
Sociologia
Any:
2021
Pes:
630 gr
Et podria interessar

Eduardo Leste Moyano
Universitat de València
Estoc: Sí
19,50 €    18,52 €
- 5 %
Dafne Calvo García
Universitat de València
Estoc: Sí
18,00 €    17,10 €
- 5 %
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant