N’ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic. aquí

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

¿No ets client?

Contacta amb nosaltres..

Fitxa del llibre

5%
Digitalización turística para la sociedad 5.0

Digitalización turística para la sociedad 5.0

Editor: Universitat de València
Col·lecció: EDUCACIÓ. LABORATORI DE MATERIALS
21,85 € 23,00 €
Estoc: Sí

  Termini de lliurament estimat:

24-72h

Dades de l'article
ISBN:
978-84-1118-433-5
EAN:
9788411184335
Data:
4/10/2024
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
210x297 mm
Pàgines:
278
Matèria:
Geografia
Any:
2024
Pes:
722 gr
Sinopsi
Digitalización turística para la sociedad 5.0. Tradicionalmente se ha considerado que la digitalización consiste en la conversión de datos o información general en dígitos. Este libro conjuga digitalización con sociedad 5.0 a partir de la consideración que, en la sociedad inteligente, la digitalización va más allá: no es exclusivamente el proceso de transformación del almacenamiento de datos desde el formato analógico al digital, sino que tiene que ver también con el cambio en el proceso de interactuar y trabajar. La primera parte adopta un enfoque sociológico-politológico desde el marco del modelo de destino turístico inteligente (DTI) de SEGITTUR. La segunda parte se centra en los datos como materia prima para llevar a cabo la transformación digital turística y lograr la simbiosis entre el mundo virtual y el mundo físico en el entorno turístico, como corresponde a la sociedad 5.0. Finalmente, el libro se adentra en el neuromarketing y el papel de las tecnologías disruptivas en la actividad turística.Tradicionalment s'ha considerat que la digitalització consisteix en la conversió de dades o d'informació en general en dígits. Aquest llibre conjuga digitalització amb societat 5.0 a partir de la consideració que, en la societat intel·ligent, la digitalització va més enllà: no és exclusivament el procés de transformació de l'emmagatzematge de dades des del format analògic al digital, sinó que té relació també amb el canvi en el procés d'interactuar i treballar. La primera part adopta un enfocament sociològic-politològic des del marc del model de destinació turística intel·ligent (DTI) de SEGITTUR. La segona part se centra en les dades com a matèria primera per a dur a terme la transformació digital turística i aconseguir la simbiosi entre el món virtual i el món físic en l'entorn turístic, com correspon a la societat 5.0. Finalment, el llibre s'endinsa en el neuromàrqueting i el paper de les tecnologies disruptives en l'activitat turística.
ISBN:
978-84-1118-433-5
EAN:
9788411184335
Data:
4/10/2024
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
210x297 mm
Pàgines:
278
Matèria:
Geografia
Any:
2024
Pes:
722 gr
Et podria interessar

Estoc: Sí
18,00 €    17,10 €
- 5 %
Pascual-Leone, Juan
Estoc: Sí
50,00 €    47,50 €
- 5 %
Rojo Mas, María Eugenia
Estoc: Sí
12,00 €    11,40 €
- 5 %
Estoc: Sí
40,00 €    38,00 €
- 5 %
Martín San Agustín, Ro...
Estoc: Sí
10,00 €    9,50 €
- 5 %
Roselló i Oltra, Josep
Estoc: Sí
18,00 €    17,10 €
- 5 %
AA.VV.
Estoc: Sí
10,00 €    9,50 €
- 5 %
Salvador Albiñana Huerta
Disp. Fabricant
   11,99 €
Cándido Polo Griñán
Estoc: Sí
18,50 €    17,58 €
- 5 %
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Gregorio González Alcaide
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Estoc: Sí
9,00 €    8,55 €
- 5 %
Garipova, Nailya
Disp. Fabricant
   11,99 €
Disponible al editor
25,00 €    23,75 €
- 5 %
Estoc: Sí
12,00 €    11,40 €
- 5 %
Pau Viciano Navarro
Estoc: Sí
25,00 €    23,75 €
- 5 %
Valeiras Fernández, An...
Estoc: Sí
14,50 €    13,78 €
- 5 %
Estoc: Sí
14,00 €    13,30 €
- 5 %
Espinós Felipe, Joaquim
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Soriano Vega, Eva
Estoc: Sí
10,00 €    9,50 €
- 5 %
Juan Carlos Jiménez Muñoz
Estoc: Sí
12,00 €    11,40 €
- 5 %
Estoc: Sí
35,00 €    33,25 €
- 5 %
Estoc: Sí
29,00 €    27,55 €
- 5 %
Cañizares Ruiz, M. Carmen
Estoc: Sí
16,00 €    15,20 €
- 5 %
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant