N’ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic aquí.

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


Fitxa del llibre

5%
Exploring evaluative, emotive and persuasive strategies in discourse

Exploring evaluative, emotive and persuasive strategies in discourse

Autor/a: Antonio García Gómez / Mercedes Díez Prados
Editor: Universitat de València
Col·lecció: English in the World
14,25 € 15,00 €
Disponible al editor

  Termini de lliurament estimat:

Disponible en 1 setmana

Seguretat GPSR Dades contacte de seguretat GPSR
Dades de l'article
ISBN:
978-84-9134-287-8
EAN:
9788491342878
Data:
31/5/2018
Idioma:
anglés
Format:
rústica
Mides:
225x140 mm
Pàgines:
240
Matèria:
F. Anglesa
Any:
2018
Pes:
314 gr
Sinopsi
Exploring evaluative, emotive and persuasive strategies in discourse. This volume delves into the discursive construction of three closely linked linguistic functions: evaluation, emotion, and persuasion in order to explore how they may intertwine. The discourse genres examined comprise business pitches, political debates, media discourse, fiction, social networks, etc., either in English or Spanish. The editors bring together a miscellanea of papers written by scholars from different Spanish universities and with different research backgrounds to deal with diverse topics under the general premise that an evaluative process underlies every persuasive act and that persuasion is commonly achieved by emotive discourse. Aquest volum aprofundeix en la construcció discursiva de tres funcions lingüístiques estretament vinculades: l'avaluació, l'emoció i la persuasió per a explorar com poden entrellaçar-se. Els gèneres discursius examinats inclouen discursos de negocis, debats polítics, discursos mediàtics, ficció, xarxes socials, etc., ja siga en anglès o en espanyol. Els editors reuneixen una miscel lània de treballs escrits per acadèmics de diferents universitats espanyoles i amb diferents antecedents de recerca per a tractar diversos temes sota la premissa general que tot acte persuasiu es basa en un procés avaluatiu i que la persuasió s'aconsegueix comunament mitjançant un discurs emotiu.This volume delves into the discursive construction of three closely linked linguistic functions: evaluation, emotion, and persuasion in order to explore how they may intertwine. The discourse genres examined comprise business pitches, political debates, media discourse, fiction, social networks, etc., either in English or Spanish. The editors bring together a miscellanea of papers written by scholars from different Spanish universities and with different research backgrounds to deal with diverse topics under the general premise that an evaluative process underlies every persuasive act and that persuasion is commonly achieved by emotive discourse. Este volumen profundiza en la construcción discursiva de tres funciones lingüísticas estrechamente vinculadas: la evaluación, la emoción y la persuasión para explorar cómo pueden entrelazarse. Los géneros discursivos examinados incluyen discursos de negocios, debates políticos, discursos mediáticos, ficción, redes sociales, etc., ya sea en inglés o en español. Los editores reúnen una miscelánea de trabajos escritos por académicos de diferentes universidades españolas y con diferentes antecedentes de investigación para tratar diversos temas bajo la premisa general de que todo acto persuasivo se basa en un proceso evaluativo y que la persuasión se logra comúnmente mediante un discurso emotivo.
ISBN:
978-84-9134-287-8
EAN:
9788491342878
Data:
31/5/2018
Idioma:
anglés
Format:
rústica
Mides:
225x140 mm
Pàgines:
240
Matèria:
F. Anglesa
Any:
2018
Pes:
314 gr
Et podria interessar

Font Bisier, Miguel Ángel
Universitat de València
Estoc: Sí
14,00 €    13,30 €
- 5 %
Sergio Yagüe-Pasamón
Universitat de València
Estoc: Sí
14,00 €    13,30 €
- 5 %
Beatriz Reverter Oliver
Universitat de València
Estoc: Sí
14,00 €    13,30 €
- 5 %
Laura Mejías Climent
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
María de los Án Ruiz R...
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Nihada Delibegovic Dzanic
Universitat de València
Estoc: Sí
12,00 €    11,40 €
- 5 %
Juan José Calvo García...
Universitat de València
Estoc: Sí
18,00 €    17,10 €
- 5 %
Maria Luisa González B...
Universitat de València
Estoc: Sí
16,00 €    15,20 €
- 5 %
John D. Sanderson Pastor
Universitat de València
Disponible al editor
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Saida Anssari-Naim
Universitat de València
Disponible al editor
14,50 €    13,78 €
- 5 %
Javier Ruiz Medina
Universitat de València
Estoc: Sí
17,50 €    16,62 €
- 5 %
Antonia Sánchez Macarro
Universitat de València
Disponible al editor
16,00 €    15,20 €
- 5 %
Mª Milagros del Saz Rubio
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Juan José Martínez Sierra
Universitat de València
Disponible al editor
15,00 €    14,25 €
- 5 %
Laura Cano Mora
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
AA.VV.
Universitat de València
Estoc: Sí
25,00 €    23,75 €
- 5 %
Aurelia Carranza Márquez
Universitat de València
Estoc: Sí
15,00 €    14,25 €
- 5 %
AA.VV.
Universitat de València
Disponible al editor
18,50 €    17,58 €
- 5 %
Luis Pérez González
Universitat de València
Disponible al editor
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Antonia Sánchez Macarro
Universitat de València
Disponible al editor
19,00 €    18,05 €
- 5 %
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant