N’ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic aquí.

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


Fitxa del llibre

5%
El periodisme digital amb valor

El periodisme digital amb valor

Claus per a la sostenibilitat de la premsa

Autor/a: Enrique Canovaca de la Fuente
Editor: Universitat de València
Col·lecció: Aldea Global
17,10 € 18,00 €
Disponible al editor

  Termini de lliurament estimat:

Disponible en 1 setmana

Seguretat GPSR Dades contacte de seguretat GPSR
Dades de l'article
ISBN:
978-84-9134-455-1
EAN:
9788491344551
Data:
15/1/2020
Idioma:
català
Format:
rústica
Mides:
240x160 mm
Pàgines:
208
Matèria:
Comunicació
Any:
2019
Pes:
422 gr
Sinopsi
El periodisme digital amb valor. Els canvis en la societat provocats per l'aparició de webs informatius i la difusió d'informació a través de les xarxes socials han transformat la manera d'informar-se del públic, la qual cosa ha afectat profundament el model de negoci dels mitjans de comunicació. L'estudi parteix de l'anàlisi de diversos mitjans catalans, però es fa extensiu als mitjans espanyols i als de qualsevol país. Analitza com està canviant la relació de la premsa amb l'audiència, com s'haurien d'organitzar les redaccions, quins són els riscos que planteja la distribució dels continguts a les xarxes o com estan canviant les fonts d'ingressos dels mitjans, entre altres assumptes. En definitiva, quines han de ser les bases per a la regeneració periodística que necessita el sector i quina és la proposta de valor dels mitjans per al futur. L'autor proposa als responsables dels mitjans, com a alternativa, la rigorositat i la veracitat informatives, l'exercici d'un periodisme crític, la participació del públic o la transparència, entre d'altres.Los cambios en la sociedad provocados por la aparición de webs informativas y la difusión de información a través de las redes sociales han transformado la manera de informarse del público, lo que ha afectado profundamente al modelo de negocio de los medios de comunicación. El estudio parte del análisis de varios medios catalanes, pero se hace extensivo a los medios españoles y a los de cualquier país. Analiza cómo está cambiando la relación de la prensa con la audiencia, cómo se tendrían que organizar las redacciones, cuáles son los riesgos que plantea la distribución de los contenidos en las redes o como están cambiando las fuentes de ingresos de los medios, entre otros asuntos. En definitiva, cuáles tienen que ser las bases para la regeneración periodística que necesita el sector y cuál es la propuesta de valor de los medios para el futuro. El autor propone a los responsables de los medios, como alternativa, la rigurosidad y la veracidad informativas, el ejercicio de un periodismo crítico, la participación del público o la transparencia, entre otros.
ISBN:
978-84-9134-455-1
EAN:
9788491344551
Data:
15/1/2020
Idioma:
català
Format:
rústica
Mides:
240x160 mm
Pàgines:
208
Matèria:
Comunicació
Any:
2019
Pes:
422 gr
Et podria interessar

Raúl Rodríguez Ferrándiz
Universitat de València
Estoc: Sí
19,50 €    18,52 €
- 5 %
María Iranzo Cabrera
Universitat de València
Estoc: Sí
19,50 €    18,52 €
- 5 %
Teresa Sorolla Romero
Universitat de València
Estoc: Sí
27,50 €    26,12 €
- 5 %
Miguel de Moragas Spà
Universitat de València
Disponible al editor
19,50 €    18,52 €
- 5 %
Antonio Loriguillo López
Universitat de València
Estoc: Sí
18,00 €    17,10 €
- 5 %
Javier Díaz Noci
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Ana Mª Cervera Sánchez
Universitat de València
Estoc: Sí
18,50 €    17,58 €
- 5 %
Francesc Xavier Ruiz C...
Universitat de València
Estoc: No
28,00 €    26,60 €
- 5 %
Aarón Rodríguez Serrano
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Iván Pintor Iranzo
Universitat de València
Estoc: Sí
25,00 €    23,75 €
- 5 %
Pilar Alfonso Escuder
Universitat de València
Estoc: Sí
17,00 €    16,15 €
- 5 %
Francesc Martínez Sanchis
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
José Javier Marzal Felici
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Capdevila, Pol
Universitat de València
Estoc: Sí
30,00 €    28,50 €
- 5 %
Mònica Parreño Rabadán
Universitat de València
Estoc: Sí
16,50 €    15,68 €
- 5 %
Salvador Enguix Oliver
Universitat de València
Disponible al editor
16,50 €    15,68 €
- 5 %
Albert Chillón Asensio
Universitat de València
Disponible al editor
33,00 €    31,35 €
- 5 %
Josep Gifreu Pinsach
Universitat de València
Disponible al editor
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Josep M. Català Domènech
Universitat de València
Disponible al editor
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Josep Lluís Gómez Mompart
Universitat de València
Estoc: Sí
18,50 €    17,58 €
- 5 %
Pau Salvador i Peris
Universitat de València
Estoc: Sí
15,95 €    15,15 €
- 5 %
Eva Pujadas Capdevila
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Dunod Editeur Armand C...
Universitat de València
Estoc: Sí
25,00 €    23,75 €
- 5 %
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant