N’ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


 

Ets nou? Fes clic aquí.

¿Ets client?

Introdueix les teves dades d’accés


Fitxa del llibre

5%
La comunicación y sus cambios

La comunicación y sus cambios

De los orígenes al móvil

Autor/a: Miguel de Moragas Spà
Editor: Universitat de València
Col·lecció: Aldea Global
18,52 € 19,50 €
Disponible al editor

  Termini de lliurament estimat:

Disponible en 1 setmana

Seguretat GPSR Dades contacte de seguretat GPSR
Dades de l'article
ISBN:
978-84-9134-945-7
EAN:
9788491349457
Data:
2/6/2022
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
240x160 mm
Pàgines:
208
Matèria:
Comunicació
Any:
2022
Pes:
426 gr
Sinopsi
La comunicación y sus cambios. Con objeto de descifrar las lógicas más profundas de las relaciones entre los lenguajes, las tecnologías y el pensamiento, se propone una interpretación de las funciones sociales de la comunicación vista desde la óptica de las transformaciones (no solo las tecnológicas) que se han ido sucediendo a lo largo de la historia: especialmente en el siglo XIX, con los inventos de luz y sonido; en el XX, con los medios de comunicación, y en el XXI, con la plena expansión de internet, pero también se hace referencia, de manera introductoria y panorámica, a las que se dieron en la antigüedad. Las personas que vieron nacer la televisión podrán reconocer la evolución que han vivido; las que han nacido con internet podrán identificar las diferencias entre la comunicación de la sociedad actual y la de las generaciones anteriores, y comprobar que las innovaciones en este campo no son algo del presente, aunque ahora se produzcan de manera más acelerada. La pregunta fundamental es la siguiente: hasta qué punto y de qué manera la transformación en los instrumentos utilizados para comunicarnos (escritura, imprenta, imagen fija y móvil, digitalización, realidad virtual) influye en el pensamiento humano, en la cultura, en la organización social y en la democracia.Amb la finalitat de desxifrar les lògiques més profundes de les relacions entre els llenguatges, les tecnologies i el pensament, es proposa una interpretació de les funcions socials de la comunicació vista des de l'òptica de les transformacions (no sols les tecnològiques) que han esdevingut al llarg d'història: especialment en el segle XIX, amb els invents de llum i so; en el XX, amb els mitjans de comunicació, i en el XXI, amb la plena expansió d'internet, però també es fa referència, de manera introductòria i panoràmica, als grans antecedents dels canvis en l'antiguitat. Les persones que van veure nàixer la televisió podran reconèixer l'evolució que han viscut; les que han nascut amb internet podran identificar les diferències entre la comunicació de la societat actual i la de les anteriors generacions, i comprovar que les innovacions en aquest camp no són coses del present, per bé que ara es produïsquen de manera més accelerada. La pregunta fonamental és la següent: fins a quin punt i de quina manera els canvis en els instruments emprats per a comunicar-nos (escriptura, impremta, imatge fixa i mòbil, digitalització, realitat virtual) influeixen en el pensament humà, en la cultura, en l'organització social i en la democràcia.
ISBN:
978-84-9134-945-7
EAN:
9788491349457
Data:
2/6/2022
Idioma:
castellà
Format:
rústica
Mides:
240x160 mm
Pàgines:
208
Matèria:
Comunicació
Any:
2022
Pes:
426 gr
Et podria interessar

Raúl Rodríguez Ferrándiz
Universitat de València
Estoc: Sí
19,50 €    18,52 €
- 5 %
María Iranzo Cabrera
Universitat de València
Estoc: Sí
19,50 €    18,52 €
- 5 %
Teresa Sorolla Romero
Universitat de València
Estoc: Sí
27,50 €    26,12 €
- 5 %
Antonio Loriguillo López
Universitat de València
Estoc: Sí
18,00 €    17,10 €
- 5 %
Javier Díaz Noci
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Ana Mª Cervera Sánchez
Universitat de València
Estoc: Sí
18,50 €    17,58 €
- 5 %
Enrique Canovaca de la...
Universitat de València
Disponible al editor
18,00 €    17,10 €
- 5 %
Francesc Xavier Ruiz C...
Universitat de València
Estoc: No
28,00 €    26,60 €
- 5 %
Aarón Rodríguez Serrano
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Iván Pintor Iranzo
Universitat de València
Estoc: Sí
25,00 €    23,75 €
- 5 %
Pilar Alfonso Escuder
Universitat de València
Estoc: Sí
17,00 €    16,15 €
- 5 %
Francesc Martínez Sanchis
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
José Javier Marzal Felici
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Capdevila, Pol
Universitat de València
Estoc: Sí
30,00 €    28,50 €
- 5 %
Mònica Parreño Rabadán
Universitat de València
Estoc: Sí
16,50 €    15,68 €
- 5 %
Salvador Enguix Oliver
Universitat de València
Disponible al editor
16,50 €    15,68 €
- 5 %
Albert Chillón Asensio
Universitat de València
Disponible al editor
33,00 €    31,35 €
- 5 %
Josep Gifreu Pinsach
Universitat de València
Disponible al editor
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Josep M. Català Domènech
Universitat de València
Disponible al editor
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Josep Lluís Gómez Mompart
Universitat de València
Estoc: Sí
18,50 €    17,58 €
- 5 %
Pau Salvador i Peris
Universitat de València
Estoc: Sí
15,95 €    15,15 €
- 5 %
Eva Pujadas Capdevila
Universitat de València
Estoc: Sí
20,00 €    19,00 €
- 5 %
Dunod Editeur Armand C...
Universitat de València
Estoc: Sí
25,00 €    23,75 €
- 5 %
0.0.0.0.0 6 1 cat Cercant